Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 16 (Search time: 0.0 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2020-02FACTORES MACROECONÓMICOS DE LAS IMPORTACIONES DE BIENES DE CONSUMO EN EL PERÚ PERÍODO 1991 - 2018Llontop Lora, Genaro Juan Manuel; Chachapoyas Rodríguez, Abel Arturo; Rodríguez Arraiza, Priscila Irene
2020-02ESTRATEGIA COMPETITIVA PARA LA MEJORA DE LA CALIDAD DEL SERVICIO DE LA EMPRESA SAN JOSÉ – MOVISTAR CHICLAYO 2018Cayotopa Ylatoma, Cilenny; Ruiz Paisig, Juana Ximena
2020-06MERCHANDISING VISUAL Y SU RELACIÓN CON LAS VENTAS DE LOS MINIMARKETS DEL DISTRITO DE CHICLAYO PERÍODO 2019Nauca Torres, Enrique Santos; Vásquez Sandoval, Angy Raquelita
2020-06ESTRATEGIA DE MARKETING PARA EL POSICIONAMIENTO EN LA EMPRESA GRUPO ASES CAPITAL SAC, CHICLAYO 2019Nauca Torres, Enrique Santos; Chininin Carrión, Esthefany Yuliana
2020-06FACTORES MACROECONÓMICOS DE LAS IMPORTACIONES DE BIENES DE CAPITAL DEL PERÚ EN EL PERIODO 2000 - 2018Nauca Torres, Enrique Santos; Carrasco Huamán, José Esteban
2020-10IMPACTO DE LA INVERSIÓN PÚBLICA EN EL CRECIMIENTO ECONÓMICO DEL PERÚ PERÍODO 1990 - 2019Nauca Torres, Enrique Santos; Serrato Silva, Jossimar Leandro
2020-10DETERMINANTES DE LA DEMANDA DE DINERO EN EL PERÚ DURANTE EL PERIODO 1995 - 2018Nauca Torres, Enrique Santos; Peréz Bernal, Dina Delmi
2020-10CLIMA ORGANIZACIONAL Y SU RELACIÓN CON EL DESEMPEÑO LABORAL DE LOS TRABAJADORES DE LA EMPRESA PILADORA LA MERCED S.R.L. PERÍODO 2019Nauca Torres, Enrique Santos; Gamarra Chimoy, Kateherine Juleisi; Paucar Correa, Kattia Melissa
2020-11INFLUENCIA DEL USO DEL CERTIFICADO DIGITAL EN EL PROCESO DE FORMALIZACION DE NEGOCIOS EN LA MUNICIPALIDAD DISTRITAL DE PÍTIPO – FERREÑAFE EN EL AÑO 2020Cumpa Vásquez, Jorge Tomás; Rivas Lara, Angel Eduardo
2020-11ESTRATEGIAS DE MARKETING MIX PARA INCREMENTAR EL POSICIONAMIENTO DE LA MARCA DE DASARO GROUP SAC– CHICLAYO, 2020Nauca Torres, Enrique Santos; Cieza Salazar, Sheyla Milagros; Guevara Herrera, Maryury Zelene

Indexado por: